Warsztaty dla biznesu obejmują cykl 7 logicznie połączonych i spójnych modułów stanowiących kompendium wiedzy i umiejętności w obszarze kreowania pozytywnego wizerunku firmy i jej pracowników.
W zależności od potrzeb Organizacji i Uczestników szkolenia, program realizowany jest w całości lub wybiórczo.
Przed realizacją szkolenia wykonywana jest precyzyjna analiza potrzeb szkoleniowych (rodzaj audytu), dająca możliwość doprecyzowania programu szkolenia co do treści, formy i czasu trwania warsztatów.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Etykieta w biznesie Komunikacja pokoleń BB, X, Y, Z Wizerunek lidera Siła spokoju Asertywność Profesjonalna obsługa klienta
Nie każdy rodzi się idealnym mówcą, ale każdy może dobrze przemawiać.
Zakres tematyczny warsztatów:
- Które techniki wywierania wpływu mają największą siłę oddziaływania w autoprezentacji?
- Jak skutecznie zarządzać wizerunkiem własnym w zależności od sytuacji?
- Dobre praktyki zawodowców - czyli co jest sekretem najlepszych mówców?
- Kiedy 3 a kiedy 5 kroków będzie skuteczniejszą strategią wystąpienia?
- Cele, efekty i odbiorcy prezentacji - jakie występują między nimi zależności?
- Jak mówić, nie mówiąc nic? - tajemnica "videre"
- Jeden obraz - tysiąc słów. Jedno słowo - tysiąc odczuć. Co jest prawdziwą potęgą głosu?
- Jakie są kluczowe elementy budujące spójność i wiarygodność wystąpienia publicznego?
- Czym jest inżynieria efektownego wystąpienia publicznego w wydaniu mówcy?
Kontrakty są realizowane lub nie, ale wizerunek pozostaje na zawsze.
Zakres tematyczny warsztatów:
- Kiedy etykieta w biznesie staje się negatywną etykietką?
- Metka etykiecie nierówna - które elementy stroju rzutują na wizerunek najbardziej?
- Jakie jest główne przesłanie etykiety spotkań biznesowych?
- Które elementy etykiety spotkań najskuteczniej kreują wizerunek biznesowy
- Jak dużą przewagę w spotkaniu biznesowym zyskuje się dzięki dobrym praktykom etykiety?
- Jaka jest istotna różnica między manierą a zmanierowanym zachowaniem we współczesnych kontaktach telefonicznych i informatycznych?
Komunikacja interpersonalna pokolenia BB, X, Y, Z, czyli jak rozmawiać, by wiek i płeć nie stanowiły barier
Nie wiesz, o co im chodzi? Spoko, już wyjaśniam.
Zakres tematyczny warsztatów:
- Co jest najpotężniejszym wyzwaniem we współczesnej komunikacji międzypokoleniowej?
- Jakie są największe szanse i zagrożenia w komunikacji pokoleń BB, X, Y, Z?
- W jaki sposób odkrywać ogromny potencjał "Młodych" na obecnym rynku pracy?
- Na czym polega elastyczność w podejściu międzypokoleniowym?
- Jak przygotować się do nadchodzących norm społecznych tej dekady?
- Jak tworzyć skuteczne systemy komunikacji i jak rozkładać odpowiedzialność za ich efekty?
"O dobrym przywódcy powiedzą: sami to zrobiliśmy." Lao Tse
Zakres tematyczny warsztatów:
- Na czym polegają główne zadania lidera - przywódcy - współczesnego menedżera?
- Charyzma - cecha, predyspozycja czy kompetencja? Jak dużo można się nauczyć?
- Jakie są 3 główne obszary doskonałości charyzmatycznego lidera?
- Kiedy lider staje się wiarygodnym przywódcą?
- Jak zarządzać i przewodzić w dynamicznych warunkach pracy?
- W jaki sposób tworzyć skuteczne systemy motywacyjne w oparciu o najnowsze trendy z zakresu przywództwa?
Polacy w grupie najbardziej zestresowanych pracowników na świecie.
(2014, OECD Employment Outlook)
Zakres tematyczny warsztatów:
- Dlaczego złość i stres są największym zagrożeniem społeczeństwa?
- W jaki sposób skutecznie analizować stresory?
- Zarządzanie stresem czy zarządzanie sobą w sytuacjach stresowych?
- Na czym polega sekret najskuteczniejszych metod szybkiego opanowania negatywnych emocji?
Asertywność to stanowczość, która szanuje prawa do "nie" obu stron.
Zakres tematyczny warsztatów:
- Na czym polega dwukierunkowe działanie asertywności?
- Jakimi prawami rządzi się asertywność?
- Jaką rolę pełni inteligencja emocjonalna w zachowaniach asertywnych?
Na ile wyceniasz lojalność Swojego Klienta?
Zakres tematyczny warsztatów:
- Jakie są koszty niskiej jakości obsługi klienta?
- Które obszary obsługi klienta mają strategiczne znaczenie dla rozwoju organizacji?
- Na czym polega stosowanie dobrych praktyk i standardów obsługi klienta?
- W jaki sposób tworzyć księgę standardów i jakie wynikają z niej korzyści dla klientów, pracowników i całej organizacji?
- Jaka jest rola menedżera w realizacji wypracowanych standardów?
- Które narzędzia menedżerskie skutecznie wspierają kadrę zarządzającą w procesie kreowania wizerunku poprzez wysokiej jakości obsługę klienta?